Pozastavení blogu/ Vrátím se

Ahoj,

už delší dobu jen stěží hledám čas na sepsání kvalitního článku. Nejdříve jsem se přikláněla k řešení, díky němuž jsem občas něco přidala, ale bohužel jsem příspěvek často psala pod tlakem, což se se na něm vždy projevilo.



Rozhodla jsem se tedy pro (snad) krátké pozastavení.



Aby tento článek nevyzněl jako plkání o ničem, pokusím se ve zkratce vysvětlit, proč tvrdím, že nemám čas:)

Za týden (a kousek) mi začínají přijímačky, na které se absolutně nestíhám učit, protože jsem vše nechala na poslední chvíli, jak jinak Jane! K tomu po večerech brigádničím v divadle. Dále mám školení, protože začínám i s denní brigádou. Navíc se snažím psát články do internetového magazínu, zatím jsem napsala bohužel jen jeden a druhý snad dneska upravím do finální úpravy.

Mám spoustu nápadů na články, které nyní nestíhám zrealizovat, těším se, až se o ně s vámi podělím. :)

Doufám, že na mě během přestávky nezanevřete..:)

Jane


PS: Chystáte se na Avon pochod? Já si pořád nejsem jistá! Jít či nejít?


Komentáře

  1. držím palce! a teším sa na návrat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ať Ti to na přijímačkách dopadne dobře a snad se zase brzo vrátíš! Hodně štěstí :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Držím ti palce aby si to všetko zvládla :)
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. Úplne ťa chápem, vždy sa snažím spraviť si tak čas, aby som všetko stíhala, no niekedy to proste nevyjde.. Nech sa ti všetko vydarí ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky