Bábovky/ Radka Třeštíková/ Recenze



Bábovky. O nich neslyšel snad jen mimozemšťan z jiné planety, astronaut, který se vrátil z vesmíru nebo můj taťka, který se nepohybuje na sociálních sítích a v rukou knihu nedržel ani nepamatuju.




Žádná jiná kniha u nás letos nedosáhla takového ohlasu. Jen z Instagramu jsem získala pocit, že jí už četl snad každý. Patřím mezi lidi, které přílišná propagace naopak odradí, dlouho jsem se Bábovkám úspěšně vyhýbala. Při nedávné návštěvě knihkupectví nade mnou ovšem zvítězily.

Autorkou je Radka Třeštíková, která se sedm let živila jako firemní právnička, ve volných chvílích píše články do časopisů. Nyní je na mateřské dovolené. Napsala také "Dobře mi tak" a "To prší moře".

V knize se postupně seznámíte s životem dvanácti žen, které jsou navzájem různě propleteny. Příběhy jsou smutné, částečně i radostné, jednoduše ze života. Na Bábovkách nejvíce oceňuji autorčin styl psaní. Kniha je neuvěřitelně čtivá a odložit jí a vrátit se do svého reálného života vám dá opravdu zabrat. 

Nedá mi nezmínit i drobné negativum. Vadilo mi, že jsem v knize neobjevila wow efekt, něco, cokoli, co by mě zaujalo natolik, abych si to uchovala v paměti, abych si chtěla knihu přečíst znovu.

Bábovky jsou skvělou oddychovkou. Jen bych doporučila si její přečtení správně načasovat, dobrou náladu vám totiž nedodá, spíše naopak. 



Komentáře

  1. Všude, ale opravdu všude samé Bábovky :D. Už jsem si je dokonce prohlížela i v knihkupectví, takže se uvidí, jestli se k nim i já dostanu :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn článok, na tú knihu sa pozriem. :)

    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto knihu jsem i já zaznamenala na instagramu, ale doposud jsem se nepídila po tom, o čem je, zní to celkem zajímavě:)a věřím, že se musí číst suprově. Jinak ještě jsem zaznamenala, že je velký boom kolem knihy Ani G.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se k Bábovkám dostala úplně stejně, jako ty, pořád jsem jim odolávala, až jsem po knížce sáhla v knihkupectví. Před chvílí jsem ji začala číst (i když mám rozečtených dalších šest knih :D) a už jsem u třetí "kapitoly". Zatím musím souhlasit s tím, jak je kniha čtivá. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Túto knihu teraz vidím snáď všade! Už sa po nej musím poobzerať aj ja! :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na tom podobně jako ty, přílišná propagace Bábovek mě spíše odrazuje.. A ze všech těch recenzích a dojmů jsem ještě nenašla nic, díky čemu bych si knížku chtěla zrovna teď přečíst.. Možná až zájem o knížku odpadne, přečtu si ji i já :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto sdílím tvůj názor. To, co je všude na očích, mě vždy odradí a nikdy se na to nepodívám, nebo si to nepřečtu. Možná si Bábovky přečtu za nějaký čas, až to nebude takový boom, teď je mi to totiž docela protivné. A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem ji propadla a četla v době kdy byla na Topu :-) Očekávala jsem od ní přesně to co jsem dostala. Wau efekt jsem neočekávala, protože je to román ze života a ten, většinou, wau efekty nemá :-)
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja asi žijem na inej planéte, ale ešte som o tejto knihe nepočula. Hneď na prvý pohľad ma zaujala obálka, tak uvidíme či pribudne do knižnice :)

    OdpovědětVymazat
  10. To už je třetí recenze, co dnes čtu. U první recenze jsem si říkala, že si ji asi někdy přečtu. U druhý že až kolem toho nebude takový boom a ty jsi mě přiměla si ji objednat už teď. Jsem na to zvědavá.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem na tom stejně, co frčí, to si zásadně nemám potřebu přečíst, ale Bábovky už mi taky straší v knihovně a čekají už jenom na to, až je otevřu.

    OdpovědětVymazat
  12. Za mne je tato kniha jednou z nejhorších co jsem kdy četla. Smutná, depresivní, zmatená, nesmyslná, neukončená, nechápu smysl exitsence tohoto díla a už vůbec ne tu přílišnou propagaci.
    Rozhodně nedoporučuji jako čtení na dovolenou!

    S pozdravem Míša
    http://www.worldneedsblondes.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky