Londýn, město, které nepostrádá své kouzlo/ Fotografie



Do Londýna jsem se zamilovala již před čtyřmi lety, kdy jsem měla poprvé možnost naživo nasát atmosféru tohoto magického města. Nedokážu říci, co přesně mě na Londýně natolik uchvátilo, možná jeho historie, architektura, multikulturalismus, atmosféra, obchody, lidi, otevřenost, možná vše dohromady.


Když jsem na jednom slevovém portálu objevila nabídku zájezdu, který kromě Londýna obsahoval i Oxford a Stonehenge, neváhala jsem. Zkontaktovala jsem se s kamarádkou a k mé obrovské radosti jsme se dohodly, objednaly a vyrazily.

I po důkladném promazání mi zbyla v počítači spousta fotografií, o které bych se s vámi ráda podělila.





Komentáře

  1. Londýn je nádherný! ♥ Doufám, že jste si to tam užily :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že je tam akurát tak zamračené, ale to k Londýnu proste patrí :D Chcela by som sa tam raz pozrieť ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Na Londýne sa mi páči absolútne všetko, a len ticho závidím :) Od upršaného počasia, ktoré tak milujem, až po kultúru. Niekedy by som sa tam rozhodne chcela ísť pozrieť. Mesto, kde sa moderné sa dopĺňa so starobylým... a telefónne búdky sú jednoducho klasika ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Až na to jejich počasí, u kterého nikdy nevíš :D tak je Londýn nádherný! Teď už to bude rok, co jsem tam byla a hned bych se vrátila...
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Lodnýn milujem :) odkedy som študovala v Anglicku mi prirástol k srdcu :) ale v Oxforde ani pri Stonehendge som ešte nebola :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super, že jste vyrazily, já mám furt ze zájezdů respekt a zatím jsem se k žádnému nedokopala. :D Zajímavé, jak to na těch fotkách působí temně.

    OdpovědětVymazat
  7. Hned bych jela taky. A koukám, že tam bylo pravé anglické počasí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Londýn je topka! aj s tým ich počasím :) tiež by som sa tam rada vrátila :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky