Jak se mi podařilo pozitivně vplout do roku 2017?


Uplynulý rok 2016, byl plný úspěchů i proher (čtěte ponaučení). Začátkem nového roku jsem si sedla a sepsala si, jak vnímám uplynulý rok, jeho zlomové okamžiky. Překvapilo mě, že jsem si během pár minut uvědomila své priority, zvlášť když jsem se zklamáním zjistila, že jsem se skoro nevěnovala, některým, pro mě velice důležitým, životním oblastem. Abych jenom neurčitě nekličkovala, namátkou zmíním koně, vášeň, která se se mnou táhne již od dětství, ale nemohu se jí z časových i finančních důvodů pravidelně věnovat.  Ale protože vím, že když se chce, cesta se vždy najde, budu hledat.

 Proč tyhle řádky píšu? Věřím, že někoho inspiruji k sepsání podobné úvahy o již ukončeném roce. Možná si podobně jako já uvědomíte, čemu chcete věnovat svůj čas. Ale hlavně se alespoň částečně vyhnete depresím z neplnění přehnaných novoročních předsevzetí, které jsem si letos ani nedávala. Zajímalo by mě, jaký máte pohled na novoroční předsevzetí. Dáváte si je? 



Po sepsání jednoduchého shrnutí či úvahy, útvar záleží jen na vás a vašich prioritách, mě zaplavila vlna štěstí, naděje, že život je krásný. Uvědomila jsem si, kolik překážek jsem překonala, co jsem dokázala. A už se jenom těším na překážky, které přinese (a již přináší) rok 2017.
 

Komentáře

  1. Krásne fotky a tiež napísala si to velmi pekne :) každý rok nám prinesie niečo nové! :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě si na ně čas udělej, je nejlepší, když se člověk hlavně snaží dělat, to co ho baví :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  3. Spíš si dávám cíle, kterých bych chtěla dosáhnout během roku :) Uvědomění si, čemu se chceme věnovat je asi jedno z nejdůležitějších, i když to není někdy úplně jednoduché. Taky si říkám, kolik jsem toho už zvládla překonat a kolik toho ještě překonám, hezké :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja by som si ice aj davit chcela, ale stale na to nejak zabudnem :D
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  5. pekne si to napísala, ja si dávam predsavzatia ale skor to beriem ako také plány, niečo na čom chcem zapracovať, a zatim sa mi to celkom darí, no uvidíme kolko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, tak to gratuluji k úspěchům a držím palce :)

      Vymazat
  6. Hezký článek :).. Já si dávám novoroční předsevzetí, ale jsou to spíše takové cíle. Hodně štěstí v Novém roce! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký jsi to napsala, držím pěsti ať ti vyjde všechno podle představ ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky