4 skvělé podcasty, které lahodí mému uchu

Podcasty v posledních měsících v českých končinách zažívají velký boom. Já si je oblíbila hlavně díky flexibilitě, kterou nabízejí. Během poslechu můžete cokoli hledat v telefonu, běhat, uklízet nebo jen relaxovat.

Podcastů se nám vyrojilo jako hub po dešti. Najít opravdu hodnotný podcast je oříšek. Hledáš, hledáš…jako bys hledal jehlu v kupce sena. Pár těch jehliček (skvělých podcastů) jsem objevila. S radostí se o pár z nich podělím.

  • KOULÍ PODCAST

Své čestné místo si Koulí podcast na mém pomyslném žebříčku vítězů získal díky 6. dílu s Lukášem Roubíkem. Navedla mě na něj Andy z FITFAB Strong, která právě tento díl doporučovala ve svých Instastories.  Pokud se zajímáte o zdravou stravu, doporučuji si poslechnout. Malá nápověda: Lukáše můžete znát z pořadu Tlouštíci.


  • Dolů/nahoru   

Janka Chudlíková je inspirativní a pozitivní energií sršící žena, koučka. Jednou z jejích aktivit je natáčení podcastů se zajímavými hosty. Její rozhovory mají vždy neskutečný přesah.

  •  Nastav duši

Pocast od Weef mi dělá krásně na duši. Rozhovor je vždy zajímavý a nabitý pozitivní energií a neotřelými myšlenkami. Weef sleduji už dlouho, nejdříve mě inspirovala v oblasti cestování, později propagací Zero waste životního stylu.

  •   Road Wide Open

Miluji cestování. Terka mě prostřednictvím rozhovoru se svými hosty bere na zajímavá místa a předává smysluplné myšlenky.  Nejvíc jsem hltala rozhovor o přechodu Pacifické hřebenovky s Luckou.



Komentáře

  1. Znám jen druhý a třetí podcast, občas si je poslechnu :) Ale celkově podcasty teď už moc neposlouchám, ten obrovský boom kolem nich mě spíše od jejich poslechu odradil :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Znám z nich pouze jeden, ale na ostatní ráda mrknu a poslechnu si je. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, tak přesně takovýhle článek jsem teď potřebovala najít.

    Během června mě totiž opět po dlouhé době chytla moje obliba v poslouchání podcastů, a to fakt ve velkém, takže jsem měla po pár dnech pocit, že už nemám co poslouchat a chtělo by to něco nového. A to "něco nového" jsem teď našla. Díky moc!

    E / Duben 99'

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky